Jag bloggar för er idag 8D

Hej jag heter Wolfangel kallas för Angel eller Beast (vet inte riktigt varifrån det kommer owo)...MEN MEN! Jag är en söt,vild och flummig (snygg B) ) ponny sto! Hmm....jag berättar 10 saker om mig då:
1. Jag är väääldiiiiiggttt snygg!
2. En gång hittade jag Wiis godisgömma och åt upp allt...men såklart fick mina stallkompisar lite också 8D
3. Jag tog Wiis dator medan hon försöker göra läxor :D
4. Jag är inte så bra inriden eftersom jag är så busig...och Wii försöker träna mig varje dag -.-
5. Jag hatar dressyr och gör det bara när jag vill :P...annars busar jag bara xD
6. I mitt box står det också Midnightdream asså Mia!
7. I boxen brevid står det Kiss (Morningkiss) och åt vänster står det Moon (Moondancer) Summer (Summergirl) Aila (Autumngirl) och Bulle (Goldstar) :D
8. Jag gillar inte när Wille (Winterwarrior) talar om hur liten jag är -.-
9. Jag blir störd när Wii gör sina läxor för hon svär när hon försöker räkna matte -.-
10. I stallet är Mia mitt bästavän 8D
...Alla pojkar gillar såklart mig! Alla busiga ponnyhingstar jag har sätt har sakt att jag är snygg 8D. Men fattar inte när Wii säger till mig alltid när vi tränar dressyr att "C'mon Beast!"! DET STÖR JAG MIG VÄLDIGT MYCKET AV -.-. Spöet är helt onödig och alla extra sakerna i ridning såklart! T.EX SADEL,TRÄNS,MARTINGAL,SPÖ,SADELJORD...(asså jag verkligen dissar på den som har hitatt på dom -.-)...
GASH! NU KOMMER WII! HEJDÅÅ VI SEES! KOMMENTERA JAG ÄLSKAR ER ALLA MIN FÄNS GOODBYE :D....
NU ROPAR VII FAAN SÅ NI VET XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0