Dressyr på ängen med Summer x3

Förlåt för SJUKT dålig bloggning men tappat intressen nu...men kommer ändå att blogga där och då xS. Nu på kvällen tog jag ut Summer för en lång lov för henne...nu när det har kommit nya hästar så har jag tränat mera på dom... Men nu kommer det!
Vi skrittade lite omkring på fältet bakom SGB, det gick väldigt bra fast i början var hon lite närvös (vi brukar bara gallopplera på ängarna).
Sen tog jag lite trav och så! Det gick faktiskt bra men hon var lite spänd så tyckte att hon skulle få lite längre tyglar xD (min fina förklaring XDD).
Sen tog vi Kortgallopp, där började hon bli helt lugn och så ;). Gick väldigt fint även hon lite busade med mig xD.
En av mina "busbilder"...aja jag hålldes visst i sadlet ändå xD.
Häär är det en av bilderna som jag verkligen älskar! Ngt som jag faktiskt tkr är jätte fint med Summer är hennes gallopp! Hon har en flygande gallopp finns inget som kan vara så underbart (#inlove)
Häär...jag fattade inte riktigt som hände...tror att det var en grop ditt elr ngt. Men efter det steg jag av och kollade genom hennes hovar...inget x3
Här är visst slutet xD. Rider på en underbar dröm häst med flygande gallopp :') (#ärheltinneimittegetvärld xD)
Och sen vaknade jag upp med att jag nästan föll xD (helt rätt för mig...#lol)... JAAA XD....Så var det ;')....älskar min fina dörmhäst (#inlove #drömvärld)...joo ;) BYEEE ;'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0