Min veckoslut i SSO ;)

Nu när det har inte varit så mycket uppdatering så bästemde mig att berätta om min veckoslut morgon i sso. Först på morgonen stiger jag upp tidigt och går rider Fille (i hoppning,dressyr eller gallopp), efter jag har ridit Fille rider jag i trav/skirtt till stallet för att byta häst. Till nästa blir det en tur med Kiss (gallopp,dressyr eller skogen), sen rider jag tillbaka till stallet i kort gallopp eller trav. Sen blir det inte så lång och jobbig tur med Angel (western eller tärreng) efter dett kommer vi till stallet och sen byter jag till Aila (Hoppning,dressyr eller tärreng)! Efter jag har haft en häftig tränign med Aila kommer jag till stallet och tar Summer/Sasha och tar en lång tur i skogen med henne (så ni vet försvinner jag bort från världen och tänker bara på mina drömmar)! Efter det...kommer jag till stallet (igen) och tar ut Bulle! Med Bulle tar jag svåra dressyr övningar eller en lung tur i skogen (både och ibland!). Sen tar vi vår Lilla Måne (sist men inte minst) i tärreng,dressyr eller i skogen (ibland alla ;) )! Det här var en snabb förklaring faktist på min morgonen! Jag hälsar alla er kära läsaren ;)
Kram Wii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0